Постинг
27.12.2010 12:12 -
Българи, научете се как да се държите когато сте клиенти
Автор: bezmitove
Категория: Други
Прочетен: 1068 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 27.12.2010 15:21
Прочетен: 1068 Коментари: 1 Гласове:
1
Последна промяна: 27.12.2010 15:21
От доста време наблюдавам едно голямо недоволство в различни форуми, в много теми колко лошо и непрофесионално се отнасят сервитьорките, продавачите, изобщо обслужващия персонал в България към клиентите.
А моя опит е съвсем различен. Където и да отида, ресторанти, барове, магазини почти винаги към мен са се отнасяли много добре. Дори често са ми предлагали да помогнат в избора ми, без да съм имал необходимост от това.
Отговора защо така добре се държат с мен като клиент, а лошо с други клиенти, е различното отношение към тях и това, което работят. Важно е да уважавате труда на другите!
Голяма грешка правят много българи като влязат в магазин например и започнат да се държат надуто, започнат да се правят на важни, големите баровци с многото пари, и да се отнасят с персонала там все едно им е длъжен! Искате ли добро отношение и обслужване не правете повече така!
Задължение на персонала е да ви обслужат, но не са ви длъжници!
Разбирате ли разликата?
От големия си опит с клиенти, те веднага отсяват подобен тип хора. И отношението им към тях разбира се е и по различно.
За това следващия път искате ли да ви обслужат добре и професионално, променете отношението си и уважавайте труда на другите!
Следващ постинг
Предишен постинг
Така е. Нещата са свързани. Уважавай за да те уважават! Ами я за малко се поставете от другата страна. Представете си, че във вашия офис идва важен клиент, с койти шефът ви задължително държида сключи сделка и вие сте натоварени с важната задача да представите фирмата. Е, как ще се почевствате, ако докато давата всичко от себе си човекът срещу вас се държи открито непочтително? Нямада ви е приятно, нали? Е, с продавачките и сервитьорките е същото. И те са там за да си свършат работата и да представят магазина/заведението в най-добрата възможна светлина с надеждата, че ще се върнете отново и ще го препоръчате на приятелите си. Така, че разлика няма. Да, вие работите в офис и представяте фирмата пред голям инвеститор, а те продават дрехи, но и в двата случая става дума за работа с хора! И ако искаме да се получи нещо добро, трябва да има добронамереност и от двете страни. Помислете си за това, преди следващият път да се направите на велики пред момичето в близката пицария. Защото трудът на всеки човек заслужава уважение,без значение дали става дума за специалист или за продавачка.
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.