Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2012 00:43 - Последни новини от българските политици, бизнесмени...
Автор: bezmitove Категория: Други   
Прочетен: 1025 Коментари: 0 Гласове:
2




Бойко Борисов- "Признавам си, заедно с Цветелина Бориславова участвахме в измамни схеми за милиони левове"
Сергей Станишев- "Гей съм, писна ми да се крия"
Катаджии от енско РПУ - "Рушвети взимахме до вчера. От днес ще сме стриктни като немските полицаи"
Ахмет Доган-"Пионка съм на "бившите" от ДС, но играя и за Република Турция"
Иван Костов- "Само по Черноморието, имам няколко хотела купени с пари от измами и далавери"
Симеончо Сакса-"Станах мин. председател на България за да заграбя над 300 милиона лева в движимо и недвижимо имущество"
Емилия Масларова и Стефан Софиански, на един глас- "В колкото и далавери да участваме, колкото и да ви крадеме, винаги съда ще ни оправдава"
Мирослав Найденов- "Га ядохте 20 годишно ирландско месо, което ви внесох, не ривахте? Когато гласувахте за мене, и за такива като мене пак не ривахте? А сега за какво ревете?"
Любовницата на шефа на русенския ГЕРБ- "Егати и държавата, егати и народа щом една куха к.... като мен им е министър"



Тагове:   политици,   бизнесмени,


Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bezmitove
Категория: Други
Прочетен: 247334
Постинги: 79
Коментари: 268
Гласове: 209
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930